tirsdag 29. juni 2010

Fikk meg en overraskelse da jeg skulle lese om ukens selger på Epla (veldig fint konsept forresten), for da Marianne Braaten Wold skulle nevne 3 butikker hun likte på Epla nevnte hun blant annet Kaptein Biff! Stas! Åh, det varmer i hjerterota altså! Jeg syns jo det er så gøy at folk legger merke til den lille nisjebutikken min. Er veldig enig med henne i at man bør tenke på hva slags konsept man ønsker for butikken sin. Det er ikke nødvendigvis smart å legge ut både kort og raggsokker og øredobber i samme butikk. Jeg driver også og lager masse ting utover rangler, men syns butikken min ser mye ryddigere ut hvis man klarer å velge seg en profil slik at kundene vet hva de får. Godt tips til alle som planlegger å starte opp butikk på Epla :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar