torsdag 25. november 2010

En liten sniktitt på en fremtidig premie...

Noen av dere husker kanskje reven jeg hekla for en stund siden? Jeg har blitt så glad i den karen at jeg ikke klarer å gi den bort, og den er nå fast innslag i sofaen, sammen med de tre andre bamsene. Noen syns kanskje det er nok bamser nå, mens noen andre syns det er akkurat passelig :) I dag har jeg fått ferdig en ny og mindre rev, fra en annen oppskrift. Disse to gutta får ikke så god tid til å bli kjent, for den lille reven kan bli din! Jeg er nemlig to salg fra å ha solgt 100 rangler på epla, og det må såklart feires med en liten give away. Premien blir den lille rare reven... Mer om det når jeg har nådd det magiske tallet! Og en liten overraskelse følger også med til den som klarer å kjøpe rangle nr. 100!

8 kommentarer:

  1. Da er det bare å begynne å glede seg da:) Fin-fin rev! Den vil Jesper like!

    SvarSlett
  2. Fine rever - men jeg hengte meg like mye opp i skapet og globusen - akkurat makne til det som bestemor og bestefar hadde. Skulle gjerne hatt noe sånt i stua selv...

    SvarSlett
  3. Jeg gleder meg! For en utrolig søt liten rev :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med snart 100 solgte rangler! Og for en søt liten rev du har laga. Gleder meg :)

    SvarSlett
  5. Ååå, den som hadde vunnet en sånn èn :)
    Nyyydelig!!

    Og for noen fine ting du viser fram i innleggene under her!!!!!!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  6. Takk for det, dere! Skapet er genialt, det tar opp lite plass der inne i hjørnet, men rommer MASSE! Er å finnes på finn.no. Globusen har jeg kjøpt hos min lokale bruktbutikk, den er fra 70-tallet og har mange land som ikke finnes lengre, og det er jo litt gøy syns jeg :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med rangle-suksessen! Det er helt utrolig så populære disse har blitt, og slettes ikke uten grunn =) Herlig rev du har heklet også..digger den!

    SvarSlett