fredag 19. november 2010

Endelig helg!

Nå er det så fullt av pasienter på sykehuset at vi snart må stable i høyden, og det føles superdeilig å kunne reise bort litt til trøndelag for å være sammen med familie. I går kveld satt jeg og lagde julegaver og pakket inn mens jeg hørte på Bugge Wesseltofts "it's snowing on my piano" - en av mine mange favorittplater i førjulstiden. Åh, førjulskos altså!
Husker dere den tapen jeg kjøpte på Granit som jeg mente jeg sikkert kunne bruke til noe fint? Jeg fikk rett! Nå er alle gavene klare til å tas med nordover.
Jeg kjøpte en "sample pack" med bakers twine fra The Twinery på etsy (såklart), 13 meter av hver farge. Jeg betalte 15 dollar, og det syns jeg ikke det var noe å si på. Kan brukes til så mangt :)
God helg!

7 kommentarer:

  1. Å, dette er jo en sånn pakke man ikke vil pakke opp med en gang, men heller beundre noen minutter. Ha en god helg!

    SvarSlett
  2. For en fin gave! Og de snorene der tror jeg at jeg må ta en titt på selv, takk for tipset : )

    Ha en god helg, og takk også for at du holder i gang helsesektoren, dere er virkelige helter alle som en.

    Hilsen Frøken Grønn

    SvarSlett
  3. Åh, så fin gave!
    Ha en riktig god tur og en god helg:)

    SvarSlett
  4. Da tenker jeg du er glad som ikke skal jobbe helg:) Ha en super tur til Trøndelag, det er ikke noe som er så deilig som å komme seg bort litt innimellom! For oss går turen til Gøteborg denne helga:)
    Veldig fin gave!

    SvarSlett
  5. For en fin pakke! Nesten som man ikke har lyst til å pakke opp...

    Fin helg!

    Klem, Janni
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  6. Vi snakker kanskje om perler for svin her, tror kanskje ikke Teodor på 7 1/2 er like entusiastisk for denne pakken som dere er, men jeg vet mamman hans kommer til å like den!

    SvarSlett