fredag 26. november 2010

Pyntinga er i gang!

Jeg har kjøpt endel ny jule og adventspynt i år, og det er jo like gøy hvert år! Jeg syns det må være mest lilla pynt når absolutt skal gå igang med pyntinga så himla tidlig, men litt rødt innimellom kan det også være. Jeg syns lilla og rødt passer kjempefint sammen, jeg! Nå brenner jeg kongerøkelse, spiser juleskum, og hører på Solveig Slettahjells juleplate. Den er fin altså!
Både soppene og bokstavene kommer fra kremmerhuset. Spisestua kommer fra finn.no, og den fantastiske ugla er det Cathrine Ledner som har tatt bilde av. Vi fikk det i bryllupspresang og ELSKER det!
Nå er det så vanvittig mye inspirasjon å finne på nettet at jeg nesten sprekker, og jeg har lyst til å blogge ti ganger om dagen, men lover holde meg til maks et innlegg :) Jeg for min del skal jobbe i helgen, men det blir vel litt tid til blogging og julekos også!

5 kommentarer:

  1. Åh, endelig er det lov å julepynte litt!Huzzah!Så kuult rådyr som står der på gulvet.Hele spisekroken er i grunnen kuul:)
    Ha en finfin helg!

    SvarSlett
  2. Wow- tenk å finne sånne møbler på finn! Heldige deg! Og veldig fin julepynt :)

    SvarSlett
  3. Så koselig det ser ut i spisekroken din:)
    Liker pyntinga!

    SvarSlett
  4. kan finne alt på finn! Bare å være flink til å søke og være tålmodig - så dukker godbitene opp!

    SvarSlett
  5. Å, for en fantastisk fin spisestue du har!
    Fine saker du lager, hit kommer jeg tilbake.

    SvarSlett