fredag 17. desember 2010

Ikke stress!

Livet mitt er ganske stressfritt. Jeg har stort sett ikke dårlig tid, og jeg er ikke i noe tidsklemme. Jeg er en stressa person, og planlegger derfor livet mitt for holde stressnivået på et minimum. Jeg lever som en uspontan 90-åring, men det funker for meg! De siste dagene har vært litt travle, med baking og hekling og styring, og jeg kjenner at jeg er så glad for at jeg begynner å forberede jula tidlig, for stress i desember burde være forbudt! Nå er det helg, og for min del er det bare å knaske piller (og monsterkaker) for å ikke bli mer forkjøla enn jeg er. Jeg har nemlig jobbehelg, og det er ikke noe alternativ å bli syk denne helga, nå som det er sesong for brukne bein og spysyken...

Vi lagde eggeplommefri monsterkaker i går, og det funka bra. La dem på et glass fra søstrene grene, og knytta på en sopp fra samme sted, og så er det bare å dra på gløggkveld til venner. Kos!

5 kommentarer:

  1. Koselig med kaker på glass:) Ha en fin jobbehelg du også! Vi er visst ganske synkrone der! Så får vi håpe vi slipper unna noro!

    SvarSlett
  2. Noro'n har allerede kommet til den ene halvdelen av posten vår, så vi slipper forhåpentligvis unna spyet - men får dobbelt så mange pasienter å ta imot istedet!

    SvarSlett
  3. Stilig! Kos deg på gløggkveld;-)

    SvarSlett
  4. Hihihi, "lever som en uspontan 90-åring", den passa perfekt på meg og! Bra når man kan roe helt ned og planlegge i god tid fremover så stressen holder seg unna :)

    SvarSlett
  5. Vi har også laga monsterkaker på glass for å gi vekk. Takk for oppskrift! Og eg synest ein burde få permisjon heile desember, kvart år, og ikkje berre når ein har fødselspermisjon, sånn som eg har no.

    SvarSlett