søndag 20. mars 2011

Rykk tilbake til start

Dette var vaffellua mi. Den som så ut som en badehette, og var altfor stor. Den som fikk ansiktet mitt til å bule ut på merkelige måter når jeg hadde den på. Neida, jeg kan vel ikke legge skylden på lua for det, det er bare en jawbreaker i munnen min, men det eneste bildet jeg hadde av meg med lua på. Mannen min krympet seg hver gang jeg prøvde å ta den på, og jeg fikk øreverk fordi den hadde ingen ørevarmingsfunksjon fordi den var så stor. Den var litt beyond repair, så jeg rekket opp hele driden og har begynt på nytt med ny giv, og bare 80 masker denne gangen, istedet for 96 som jeg hadde sist. Men strikking er jo ganske kjedelig også, så jeg tester ut varianter av diamanter i tillegg (takk for alle de hyggelige kommentarene forresten!). Men mest av alt gjør jeg ingenting, jeg har en helt fantastisk helg som bare varer og varer, fordi jeg skal ikke på jobb før tirsdag kveld!

4 kommentarer:

  1. Så deilig med hvile helg :-) Har hatt en slik en nå jeg også! Litt synd med lua di da, synes det var så kul. Men det får komme sterkere tilbake!

    SvarSlett
  2. Kult bilde av tyggende Elise!! ;)

    Hærre.ud...har du orka å rekke opp??
    Bøyer meg i støvet....tar bølgen...
    Lykke til da når du skal på`n igjen...

    Fin kveill!! :) Hei sveis...

    SvarSlett
  3. Jeg har fått "I love your blog award". Den sender jeg videre til blant annet deg. Hvis du vil så besvarer du 10 spørsmål, lenker til meg og sender til til 10 nye blogger (jeg valgte 6). Du kan bruke bildet som ligger i mitt innlegg.

    Hilsen Åshild


    PS Imponert over opprekking og ny start.

    SvarSlett
  4. hei!
    jeg strikket lua med en vaffel omgang ekstra, syntes det ble mye bedre! Lua ble litt lengre og fikk bedre passform!
    Mvh
    Johanna
    http://lykkefunn.blogspot.com/

    SvarSlett