søndag 6. mars 2011

Store vaffelfremskitt

Det lille uglemålebåndet sier jeg snart er klar for å begynne å felle av. Strikkingen går mye enklere denne gangen, litt på grunn av garnet og litt på grunn av at jeg har blitt en GUD til å strikke... Ellers så er det litt fordi vi ikke har skrudd på dørhåndtak på oppvaskmaskinen, vi har ikke montert sokkel på kjøkkeninnredningen, vi har ikke ryddet på kontoret, vi har ikke hengt opp lampe på kontoret, flyttet lampe på kjøkkenet eller gjort noen andre fornuftige ting i helgen. Vi har derimot vært på kino, spist fastelavensboller, hengt med gode venner, sett film - og mange episoder House, gått tur, lest avisen, spist godteri og bare kost oss. Jeg har nemlig klart å strikke uten å ha skuldrene i ørehøyde. Det er jo en bragd i seg selv, og da sier det vel seg selv at husarbeid må komme i andre rekke, for hvem vet hvor lenge det varer?!

6 kommentarer:

  1. Enig! Heng i og strikk! Og episoder av House er jo et perfekt følge:)
    Fin uke til deg, Elise:)

    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Så flink du er blitt...blir jo kjempe fint..
    Likte godt den gule lua di...nydelig farge:)

    Så herlig målebånd...har du laget det selv eller??

    Ha en fin uke

    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  3. Målebåndet mitt kommer fra Accessorize faktisk, jeg finner ofte masse fint der - særlig i dill-for-barn-avdelingen :D

    SvarSlett
  4. Kanonfint mønster! :) Herleg innlegg med humor og sjølvironi - det er så kjekt å følgje med på bloggen din :)
    Lukke til vidare med prioriteringa. Kven har vel lyst å gjere dei praktiske tinga når det er så kjekt med handarbeid?? ;)

    SvarSlett