torsdag 27. oktober 2011

Blomsterrangler

Ettersom det har vært endel som har bestilt blomsterrangler på privaten er det det det har gått i de siste dagene. Perfekt syssel for meg som prøver å holde tritt med GET-boksen etter en uke på ferie :D Jeg har hatt fri to dager og hadde kanskje håpt å få gjort mer enn å lage et par rangler, for av en eller annen grunn sitter julegavene jeg pleier å lage langt inne i år, og jeg har bestemt meg for å ikke stresse med det. Det finnes jo gaver å få kjøpt i butikkene også har jeg hørt. Har du lyst til å lage dine egne blomsterrangler er det bare å følge linken i høyremargen :)

3 kommentarer:

  1. Montering, en heklers verste fiende, men det er så deilig når det er gjort!

    SvarSlett
  2. Så søt:)
    Jeg har en venninne som venter baby til våren,sa må jeg innom deg å handle:)
    Ha en flott dag
    Klem fra Lill

    SvarSlett
  3. Blomsterranglen jeg kjøpte til beibien til en venninne av meg falt i veldig god smak - og nå har de også funnet ut at den fint tåler å bli vasket på 60 grader uten problemer etter at den klarte å lure seg med inn i vaskemaskinen sammen med noe sengtetøy.

    Jeg storkoser meg sammen med hekleapene mine og skal snart teste ut pingvinbamsen også;-)) Gøy!

    SvarSlett