lørdag 8. oktober 2011

Pakkedryss

De siste dagene har den ene godbiten etter den andre dumpet ned i postkassen. Selv om jeg jo strengt tatt har kjøpt disse tingene selv, føles det likevel ut som å ha bursdag hele tiden. Veldig stas! Det er jo som kjent alltid veldig spennende å se om det man har bestilt er slik man har sett for seg, og første ting ut i den kategorien er stoffet jeg bestilte i den evige jakten på det perfekte sennepsgule stoffet til sofaputer. Ja ja, det ble ikke treff denne gangen heller, men jeg tror jeg tester det ut som pute likevel.
Neste ting ut er disse øredobbene i sement (eller betong?) som jeg har bestilt herfra. De er dødsfine!
Og klarer dere å skjønne hvem denne lille karen er? Det er JESUSBARNET! Jadda, jeg har endelig fått bestilt meg julekrybben fra Playmo som jeg siklet etter i fjor, tjohoo! Hele vindunderet skal dere få se i desember:)
Jeg syr kjole fremdeles, og jeg lærer så mye hele tiden! Nå gjenstår det bare å sy i den usynlige glidelåsen, og det håper jeg å få til i løpet av helgen. Jeg har jo aldri gjort det før, så jeg tenker å følge denne tutorialen. Hva gjorde man før internett fantes, lurer jeg litt på. God helg!

7 kommentarer:

  1. JULEKRYBBE FRA PLAYMO!!! Nå fikk jeg litt hjertebank :D Jeg elsker playmo. HVor har du handlet?

    SvarSlett
  2. ebay:) Det finnes mange varianter, men jeg kjøpte den som heter 5719. den er så fin!

    SvarSlett
  3. Sementøredobber, dødsfine! Gode kjøp! LIker stoffet som ser ut som en planke :)

    SvarSlett
  4. Da, som nå, spurte man mamma! (Svar på hva man gjorde før Internett altså!;-)) Jeg sjekker nemlig alltid på nettet først, deretter ringer jeg mamma for å dobbeltsjekke! Mammaer kan ALT!
    Så mye fint du har kjøpt!
    "Gaver" i posten er moro!!! Ha en fin helg!

    SvarSlett
  5. Hehe...jeg også blir glad som en unge når jeg får pakker jeg selv har bestilt ;) Vi har det ikke mer morro enn vi lager sjæl, sier jeg bare...


    Kule øredobber! Jeg hadde bookmarka ei sie med masse kul betong, men når vi skiftet mellom maskiner så ble den "plutselig" borte :( Jeg sjekket ut butikken du linka til. Dødsfin! Digga di runde treøredobbene jeg...farlig fine.

    Gleder meg til å se julekrybba di da. Kul vri...
    Ha ei fin hælg!
    Her er det Knertenfilm på gang, og litt hobbysysler...Klæm

    SvarSlett
  6. Nei, hva gjorde vi før Internett? Det er en venn i nøden mange ganger. Gleder meg til å se julekrybba di.

    SvarSlett
  7. Må innrømme at jeg syns det er nesten bedre enn jul med pakker jeg sjøl har bestilt, går jo akkurat det jeg vil ha! Så morsomme øredobber :)

    SvarSlett