mandag 3. oktober 2011

Ukens bokmerkedypdykk - uke 40 : lag ulike armbånd (hett venninnegavetips!)

En gang i uka i hele 2011 lager jeg et innlegg basert på mine gamle bokmerker. Tanken bak er at jeg har så utrolig mange gode tips (syns jeg selv, da) som er for gode til å ikke skulle spres. For tidligere uker - sjekk her. Jeg har nå begynt å tenke på jula og hva jeg skal lage i gaver, og siden jeg har endt opp med at jeg ikke skal lage armbånd til noen i år (tror jeg), tenkte jeg å dele noen favoritter som dere kan lage selv. Alle kommer med tutorials hvis dere følger linkene under hvert bilde.
Jeg får lissom litt speiderfeeling av disse, men de er fine, eller? Finnes her
Hvis du har noe t-skjortegarn til overs kan du lage disse.
Jeg har veldig sansen for alle disse mutter-armbåndene som har dukket opp i det siste. Jeg vet ikke hvem som begynte med det først, men her er ihvertfall en fremgangsmåte (i den grad det trengs).
Mange muligeter med denne tutorialen.
Jeg har jo hatt sløyfearmbånd som et eget bokmerkedypdykk i uke ...., men denne fremgangsmåten er nok litt enklere, hvor man fester det hele med en trykknapp. Smart!

Hvis du vil spare på bokmerket, og bruker pinterest eller andre typer tjenester hvor du tar utgansgpunkt i bildet i innlegget, er det fint om du går til linkene over og linker direkte til kilden, slik at bildet ikke ser ut som det kommer fra min blogg, for det blir litt feil. (Hva er pinterest, sier du? Det er en måte å bokmerke fine ting du finner på nettet. Istedet for å bokmerke en link/adresse bokmerker du bilder, hvor linken til stedet du har funnet bildet følger med).

6 kommentarer:

  1. Kan ikke bli helt enig med meg selv om jeg synes sånne mutter-armbånd er kule, men kjenner at jeg fikk veldig lyst til å lage et.

    SvarSlett
  2. Mutterarmbånd! Thumbs up!

    SvarSlett
  3. Oi oi oi!!! SÅÅÅ mange fine armbånd! Skal virkelig sette i gang og lage alle disse! Tusen takk for tipsene :D Har bookmarked allesammen + mye mer på alle sine sider! WHOOP! :D

    Ha en nydelig dag! :)

    Katrine
    http://thegentleflower.blogspot.com

    SvarSlett
  4. så kule armbåndstips! Har du forresten mulighet til å sende meg en invitasjon til pinterest? Ser ut som man trenger invitasjon for å bli med der...

    SvarSlett
  5. Det kan du få! Bare si hvor du vil ha den!

    SvarSlett
  6. gjerne på gmailen hvis du får se den her da?

    SvarSlett