tirsdag 8. november 2011

Ukens bokmerkedypdykk - uke 45 : merkelapper

En gang i uka i hele 2011 lager jeg et innlegg basert på mine gamle bokmerker. Tanken bak er at jeg har så utrolig mange gode tips (syns jeg selv, da) som er for gode til å ikke skulle spres. For tidligere uker - sjekk her.

 
Jeg fniste så fælt da jeg så disse i det siste nyhetsbrevet til Jenny fra Sublime stitching. Jeg har linket til henne før, hun er min broderingsguru nummer en, for hun gjør lissom brodering så kult. Og disse lappene er så festlige! Hva er det med oss kreative folk lissom? Lager man en gave føler man lissom at man må legge ved en liten kjøpegave i tillegg. Vi burde være mer stolte av oss selv  og det vi har laget! Sy i en sånn "this took forever"-lapp og la det være med det. Det er jo mer enn nok!
 
 Hvis du vil spare på bokmerket, og bruker pinterest eller andre typer tjenester hvor du tar utgansgpunkt i bildet i innlegget, er det fint om du går til linkene over og linker direkte til kilden, slik at bildet ikke ser ut som det kommer fra min blogg, for det blir litt feil. (Hva er pinterest, sier du? Det er en måte å bokmerke fine ting du finner på nettet. Istedet for å bokmerke en link/adresse bokmerker du bilder, hvor linken til stedet du har funnet bildet følger med). 

Please link to source if you choose to save the pictures to Pinterest. 

5 kommentarer:

  1. herlig :) Disse skulle være inni alle håndarbeidsgaver. For det tar jo lang tid å lage og så er det mye gode tanker i en selvlaget gave. Mange timer hvor jeg har tenkt på mottaker.

    SvarSlett
  2. Hehe...jeg vet!
    Tilleggsgaver har vært min kjepphest i mange år ;)

    SvarSlett
  3. ja hva ER det med det! Slenger alltid med en sjokolade eller noe kjøpt. Selv om det tok forever!

    SvarSlett