torsdag 20. september 2012

Hei ny nøkkelring!

 Helt siden jeg for 33 uker siden fant disse fantastiske perlede telysholderne fra Minieco på pinterest har jeg hatt store planer om å perle med strikk jeg også. Men som så mange andre ting forblir ideen inni pcen, men nå har jeg store ambisjoner om å jobbe meg gjennom litt av pinterestarkivet mitt. Nå har jeg sagt det høyt også, så har jeg litt press på meg :)
Fint å kunne ta nøkkelen rundt hånda når man bor steder med smekklås. Helena fra bloggen craft og creativity har også perlet med strikk, og hun har mange nyttige linker. Jeg syns det var litt vanskelig i starten å finne ut hvordan man gikk frem for å lage mønsteret, og fant ut at hvis man søker på "peyote" så finner man masse fine mønstre. Jeg perlet blant annet denne av hello kitty. Det er helt sykt gøy å sy perler med strikk. Blir hekta og det går raskt. Selve nøkkelringholderen kjøpte jeg på stoff og stil.

4 kommentarer:

  1. Den likte jeg godt! Flinka :)

    SvarSlett
  2. Så stilig! Friskt med den fine gule!!

    Fin torsdag, plutselig helg!

    SvarSlett
  3. Flott prosjekt. Smart å ha nøkkelen rundt hånda.

    SvarSlett
  4. Ja da var den ferdig! Gøy å se :)

    SvarSlett