mandag 22. juli 2013

Heklet iPadfutteral/sleeve/etui


Som dere vet så hadde jeg planer om å lage et etui/sleeve/futteral til iPaden, og nå er det klart. Jeg har kopiert fra Lutter Idyl, her er link til fremgangsmåte. (Linken er til grytelapper, så jeg bare la opp masker like bredt som ipaden og fulgte resten etter oppskriften. Mønsteret fant jeg på underveis.

Det er en garnspisende teknikk dette, det gikk med 2 og et halvt nøste mørkegrått muskat, ca et halvt nøste lysegrått og litt oransje. Baksiden heklet jeg bare vanlige fastmasker, og så sydde jeg de to delene sammen. Veldig enkelt og greit. Da er ipaden klar til å reise på ferie, og det er jammen meg jeg også.
 

6 kommentarer:

  1. Jeg så du hadde gitt deg med Eplabutikken. Du hadde mange fine prosjekter - alltid flott å titte innom! Kommer til å se innom bloggen din i ny og ne. Ha en fin sommer! Hilsen Synnøve

    SvarSlett
  2. Dette er en teknikk jeg er veldig glad i og. Men gud, ja, som den sluker garn. Men kult erre, så who cares?! ;)

    Veldig fint sleeve. iPaden din kommer til å kose seg der! Håper du får en god ferie!!!

    SvarSlett
  3. Stilig etui! Denne teknikken har jeg ikke sett før, så denne må jeg se nærmere på:)

    SvarSlett
  4. Veldig flott etui, og det vises at det var garnspisende teknikk! Men den ser kjempelekker ut! :) God ferie!

    SvarSlett
  5. Super lækkert I-pad etui ...jeg må også prøve, har længe været vild med grydelapperne :-) med dette projekt er jeg også klar til at prøve pop-corn teknikken. Sommer hilsner Louise

    SvarSlett